Ruilen


Wilt u een andere maat of het product omruilen voor een ander product?
Meld dit in een antwoord op de e-mail van uw orderbevestiging of stuur een uw e-mail aan info@5fingers.nl met in het onderwerp uw ordernummer. U kunt ons altijd eerst bellen voor advies: (020) 751 26 13
U kunt altijd een tweede aankoop doen en na ontvangst van het tweede product besluiten welk product of producten u retourneert. Het scheelt retour-kosten als u twee dozen samen in één pakket verpakt. U mag retouren ook naar de winkel terugbrengen.
Als u van gedachten verandert en nog geen Track & Trace code heeft gehad, kunt u ons mailen en/of bellen. Wat u niet heeft ontvangen hoeft u immers niet terug te sturen.
 

Retourneren na een online aankoop


Wilt u iets terug sturen? Houd dan rekening met de volgende zaken:
- Beantwoord de e-mail met uw orderbevestiging of stuur uw e-mail aan info@5fingers.nl
- Wij vinden het fijn als in het onderwerp het woord Retour en het Ordernummer staat.
- Als u meer producten heeft besteld, geef in de e-mail aan welke product(en) u retourneert.
- Wilt u de reden van uw retour in uw e-mail vermelden?

- Print de order uit en kruis aan welke product(en) u retourneert of schrijf de naam en maat van de artikelen op een vel papier samen met het ordernummer en uw e-mailadres. Voeg dit toe in uw verpakking.
- Beschadig de originele verpakking zo min mogelijk. Beschrijf de verpakking van de fabrikant NIET en plak er GEEN stikker op.
- Doe de schoenen en gratis sokken in de originele schoenendoos en omwikkel de doos in papier of in plastic.
- Zet ons adres op de verpakking evenals uw adres als afzender.

- Verzendkosten zijn voor eigen rekening (bv pakketpost bij PostNL).
- Aangetekend versturen is niet nodig. Bij normale pakketpost krijgt u een Track&Trace code.
Het retouradres is: De Trek Barefoot, Haarlemmerplein 25H, 1013 HP  Amsterdam

Probeer de schoenen binnen uit. Als het product niet meer in originele nieuwstaat is, mogen wij een bedrag in mindering brengen op het terug te betalen bedrag.
VERSTUUR de schoenen graag binnen 14 dagen (online aankopen uiterlijk binnen 30 dagen) in de originele verpakking, waar u papier of plastic om heen wikkelt. U kunt retouren ook naar de winkel brengen. Graag ontvangen wij de reden van uw retour in de e-mail aan info@5fingers.nl

U ontvangt meestal binnen één week het bedrag retour. Tijdens vakantieperiodes of drukte kan het uiterlijk twee weken duren. Kunt u het bedrag niet lang missen? Neem dan contact op, zodat we u voorrang kunnen geven.
 

Beschadigd product ontvangen na online aankoop


- Maak foto's van de beschadigde verpakking èn beschadigde product.
- Beantwoord de e-mail van uw orderbevestiging en voeg de foto's bij en kopieer uw Track&Trace code of betalingsbewijs in de e-mail.
- Bel zo snel mogelijk met de winkel (er wordt een onderzoek gedaan bij PostNL naar de toedracht).
Dan regelen wij dat u snel een nieuw artikel kunt krijgen.
 

Verkeerd product ontvangen na online aankoop


Heeft u een verkeerd product / verkeerde maat ontvangen? Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.
Wilt u het volgende voor ons doen?
- Beantwoord de e-mail van uw orderbevestiging zodat we weten wat u had moeten krijgen.
- Voeg de foto's bij van het ontvangen verkeerde product en liefst de productcode die aan de binnenzijde van de schoen of onder de tong zit of meld welke verkeerde maat u heeft ontvangen.
- Kopieer uw Track&Trace code of betalingsbewijs in de e-mail.
 

Garantie


Op producten zit fabrieksgarantie. Als uw schoenen stuk gaan en u denkt dat dit een fabricagefout is, stuur een e-mail aan info@5fingers.nl of beantwoord de e-mail met de originele order.
Beschrijf kort wat het probleem is en stuur a.u.b. foto's mee (bij voorkeur van het probleem, de zool en bovenzijde van de schoen). Voeg een betalingsbewijs toe.
Graag vernemen we hoe frequent u de schoenen draagt en uw activiteiten (wandelen, sporten, hardlopen en op welke ondergrond).

Slijtage door normaal gebruik valt niet onder garantie.

Als de schoenen retour moeten worden gestuurd, dan kunt u onze winkel bellen en een verzendlabel vragen.
De schoenen dienen schoon te zijn. Eventueel eerst een sopje geven.